بازگشت به خدمات
ورود به بازار بینالمللی
راهکارهای ورود به بازارهای بینالمللی (ترکیه، دبی، قطر، اروپا)
درباره این خدمت
خدمات ورود به بازار بینالمللی ما شامل تحلیل بازارهای هدف، ارزیابی ریسکهای بینالمللی، تدوین استراتژی ورود به بازار، شناسایی شرکای تجاری، مشاوره قوانین و مقررات بینالمللی، و تدوین برنامههای بازاریابی بینالمللی میشود. ما با تکیه بر شبکه گسترده بینالمللی و تجربه عملی، به سازمانها کمک میکنیم تا با موفقیت وارد بازارهای بینالمللی شوند.
ویژگیهای خدمت
تحلیل بازارهای هدف
ارزیابی ریسکهای بینالمللی
تدوین استراتژی ورود به بازار
شناسایی شرکای تجاری
مشاوره قوانین و مقررات بینالمللی
تدوین برنامههای بازاریابی بینالمللی
مزایا
کاهش ریسک ورود به بازارهای جدید
صرفهجویی در زمان و هزینه
دسترسی به شبکه گسترده بینالمللی
افزایش فروش و سودآوری
متنوعسازی بازارها
افزایش اعتبار بینالمللی
فرآیند کار
1
ارزیابی آمادگی بینالمللی2
تحلیل بازارهای هدف3
تدوین استراتژی ورود4
شناسایی شرکا و کانالهای توزیع5
پیادهسازی برنامه ورود6
ارزیابی و بهبود مستمرآماده همکاری با شما هستیم
برای دریافت مشاوره تخصصی و شروع همکاری با تیم حرفهای ما، همین امروز با ما تماس بگیرید.